Ruokaa ja ratkaisuja

Luomme hyvinvointia ateriahetkiin. Kuuntelemme asiakkaitamme ja löydämme tilanteisiin sopivat ratkaisut. Kehitämme ja ratkaisemme yhdessä.

Vireko kutsuu syömään

Olemme mukana ateriahetkissä läpi ihmisten eri elämänvaiheiden. Kokkimme valmistavat aterioita ruokailijoille muun muassa

  • hoiva- ja palvelukoteihin
  • sairaaloihin
  • kuntoutusyksiköihin
  • kouluihin ja päiväkoteihin
  • henkilöstöravintoloihin
  • kotiateriapalvelun kautta.

Kehitämme yhdessä

Luotettava kumppani

Asiakkaamme eli hyvinvointialueet ja kunnat ovat luottaneet käsiimme ikäihmisten, potilaiden, koululaisten ja päiväkotilasten päivän ateriahetket. Näissä tähtihetkissä me haluamme onnistua parhaalla mahdollisella tavalla yhdessä kehittäen ja ratkaisuja etsien.

Autamme hyvinvointialueita onnistumaan niiden perustehtävässä: hyvinvoinnin ja terveyden varmistamisessa kuntalaisilleen. Tällä työllä on valtava merkitys koko suomalaisen yhteiskunnan kannalta.

Tutustu Oiva-raportteihimme

Ruokamme on maittavaa

Ruokamme on maittavaa. Tämä väite sai arvosanan 4/5 tuoreimmassa asiakastyytyväisyyskyselyssämme keväällä 2024. Kyselyyn vastasi noin 1 700 henkilöä. Arvosana oli sama edellisessä kyselyssä syksyllä 2023, jolloin kyselyyn vastasi noin 1 800 henkilöä.

Meitä virekolaisia yhdistää kiinnostus ruokaa kohtaan – suhtaudumme reseptiikan kehittämiseen ja uudistamiseen innostuksella. Meillä on halu löytää parhaat mahdolliset ratkaisut tarvittaessa hyvinkin nopeasti. Tämä on pohja, jolta ponnistamme kohti entistäkin maistuvampaa ruokaa, joka sopii suomalaiseen suuhun.

SOL-palvelut Virekon yhteistyö-
kumppanina

Yhteistyössä hyvinvointialuiden ja kuntien kanssa

Suhtaudumme ylpeydellä siihen, että olemme kumppani, jonka laatuun ja vastuullisuuteen voi luottaa. Toimimme tiiviissä yhteistyössä hyvinvointialueiden ja kuntien kanssa, jotka ostavat meiltä palvelua asukkailleen.

Palautteen kerääminen ja siihen reagointi

Aktiivinen kuunteleminen, palautteen kerääminen ja vahva muutosjohtamisen osaaminen ovat palvelumallimme perusta.

Mittaamme säännöllisesti asiakas- ja henkilöstötyytyväisyyttä. Opimme palautteista ja puutumme välittömästi havaitsemiimme epäkohtiin.